lauantai 30. elokuuta 2014

Hampton Republic


Kerroinkin jo aiemmin tänään poikenneeni Turun keskustan KappAhlin loppuunmyynnissä, missä kaikki tuotteet ovat - 50%. Loppuunmyynti jatkuu aina 20.9. saakka, joten kannattaa ihmeessä poiketa, jos näillä kulmilla liikutte ja kyseisen liikkeen vaatteet teitä miellyttävät.


Minä olin jo aiemmin iskenyt silmäni tämän kesän Hampton Republic -mallistoon ja löysinkin vaatevarastooni muutamia ihania uusia yksilöitä.


KappAhlin vaatteet ovat kauniita ja käydäänkin sieltä monesti juuri minun tyyliini sopivia kappaleita - ainoa ongelma monesti onkin vain koko. Mitoitus on tuolla usein varsin väljä, joten heidän vaatteissaan kokoni on XS, vaikka muutoin S on minulle usein parempi. XS:ää ei kaikissa vaatteissa ole lainkaan ja niissäkin, joissa on, määrä on usein hyvin pieni. Sain siis tanssia pienet voiton tanssit tänään, kun omaa kokoani vielä löytyi!



Kaiken kaikkiaan ostoskassiini päätyi lippis, valkoinen perus t-paita, luonnonvalkoinen juhlavampi t-paita, huivi ja bikinit.

Näistä kuvista saakin samalla jo melko kattavan kuvan minun pukeutumistyylistäni - hyvin selkeää, yksinkertaista ja klassista, värejä ja kuoseja myöden.

Rentouttavaa lauantai-illan jatkoa!
Maria

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti